افتتاح دو باب جایگاه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در شهرستان‌های خوی و اشنویه

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

   مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مقامات ارشد استانی، شهرستانی و نمایندگان مجلس، یک باب جایگاه سوخت دو منظوره در شهرستان خوی و یک باب جایگاه تک منظور سی‌ان‌جی در شهرستان اشنویه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد اظهار کرد: با بهره برداری از این دو جایگاه سوخت، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه ارومیه (مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی) به ۱۲۹ باب افزایش یافته است.

 وی افزود: یک جایگاه دومنظوره در شهرستان خوی احداث شد که امکان عرضه بنزین و نفتگاز را دارد و تجهیزات سی‌ان‌جی آن نیز تا قبل از فرا رسیدن سال جدید نصب و راه اندازی خواهد شد. این جایگاه جدیدالاحداث در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث شد که جمعا دارای ۱۰ نازل سوخت‌گیری است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این جایگاه دارای یک سکوی بنزین، یک سکوی نفتگاز و سه سکوی سی‌ان‌جی است که در هر دو سکوی بنزین و نفتگاز یک تلمبه دو نازله و در هر سکوی سی‌ان‌جی نیز یک دیسپنسر دو نازله قرار دارد و درحال حاضر امکان عرضه دو نوع فرآورده بنزین و نفتگاز یورو ۵ و سوختگیری همزمان ۴ خودرو در جایگاه فراهم شده است.
مدیر منطقه اضافه کرد: جایگاه دیگر نیز که تک منظوره سی‌ان‌جی است و در شهرستان اشنویه قرار دارد، به‌صورت مشارکتی توسط شهرداری اشنویه و سرمایه گذار بخش خصوصی جمعا با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال احداث شد که ظرفیت کمپرسور آن هزار و ۵۰۰ مترمکعب در ساعت و دارای سه دیسپنسر و شش نازل است.

مجرد در ادامه ضمن قدردانی از هر دو سرمایه‌گذار در احداث و راه اندازی این جایگاه‌ها و با اشاره به امکان اشتغال‌زایی بالغ بر ۱۰ نفر بطور مستقیم گفت: جایگاه سوخت جدیدالاحداث دومنظوره به تجهیزات بسیار مطلوب اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت تجهیز شده که دارای امکانات رفاهی اعم از نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه و تالار و رستوران جایگاه است.

وی ادامه داد: در جایگاه‌های تک منظوره سی‌ان‌جی در سطح منطقه به جهت رعایت الزامات و استانداردهای ایمنی، امکان تجهیز به سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت وجود ندارد ولی مشتریان می‌توانند از طریق پوز بانکی موجود در جایگاه‌های سی‌ان‌جی وجه سوخت خود را پرداخت کنند.